باشگاه مشتریان ایران زمین

· بهمن، ۱۶ ۱۳۹۸
دوره
اطلاعات تکمیلی

تغییرات اساسی این سالها در کسبوکارها مربوط به مشتریان بوده. کسب‌وکارها به این نتیجه رسیده‌اند که حفظ مشتری برای آنها سودآور و ارزش‌آفرین است. تبدیل مشتریان فعلی به مشتریان وفادار برای کسب‌وکارها ارزش بیشتری خلق می‌کند و به همین دلیل باشگاه مشتریان و ابزارهای ارتباط با مشتریان مورد توجه بسیار قرار گرفته.
باشگاه مشتریان رفتار مشتری را تحلیل می‌کند، به رفتارهای مطلوب وی امتیاز می‌دهد و به امتیازهای گرد‌آوری شده پاداش می‌دهد. هدف از این سازوکار تحریک مشتری به تکرار رفتار و ایجاد رفتار وفادارانه است. 
آواتار برنامک (اپلیکیشن) باشگاه مشتریان بانک ایران زمین محرای یکپارچه تعاملات مالی و بانکی با تمرکز بر ایجاد برنامه‌های وفاداری مشتریان است.

در این دوره آموزش‌های لازم برای استفاده درست و مفید از نرم افزار ارتباطی باشگاه مشتریان بانک ایران زمین عرضه می‌شود. برای فهم بهتر مطالب این دوره برنامک (اپلیکیشن) باشگاه مشتریان بانک ایران زمین را از اینجا دریافت کنید.

ثبت نام نشده

دوره شامل

  • ۱ درس